Enteprenörskap och Företagande

Enteprenörskap och företagande

Då har jag läst de första 50 sidorna i boken ”Enteprenörskap – Skapa din arena”, som är lärobok i komvuxkursen ”Enteprenörskap och företagande 100p” som jag skall tenta om en knapp månad.

Det var inte ens i närheten av så skräckinjagande som jag hade räknat med. Med undantag för några begrepp så var det inget nytt under solen. Eller som en väninna sade lite fräckt –det är ju sånt som 15åringar lär sig…

Och, jag är tydligen inte 15 längre, inte ens i närheten. De första 50 sidorna tog mig ungefär en timme att läsa igenom och repetera, och boken är på totalt 200 sidor, så det borde ta mig runt 4 timmar att ta mig igenom hela. Det låter som en rimlig insats. Undrar om det gäller för Matte 3 kursen också…. Hoppas 🙂 12 kurser = 48 timmar läsning, det kan jag gå med på.

Leave a Reply

